Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



venres, 4 de decembro de 2015

Balda de Libros (II): As cousas claras, de Xosé Antonio Neira Cruz



É un libro bo de ler e que está moi ben. A min gustoume moito. A parte que máis me gustou foi cando ao final do libro di que Marga e Afonso están saíndo.  

Non faría ningún cambio en ningunha parte da narración xa que me parece que está moi ben pensado e escrito e gústame a forma coa que vai surxindo a historia e a orde na que vai pasando cada cousa. 

A idea central do libro está moi ben pensada e moi ben desenvolvida. Se fose eu tamén poñería todo así nesa orde e non cambiaría en nada a idea principal. Pareceume un final axeitado pero gustaríame que continuara un pouco máis e que contara un pouco o que pasa a continuación  para saber o que pasaría despois e saber que é de Mon xa que non se volve falar máis del.  

Foime fácil de ler e entendino bastante ben.  Recoméndoo para rapaces da miña idade porque penso que lles podería interesar o tema e poderíalles gustar tanto como me gustou a min ou máis.


Fernando José Couselo Noya (3º ESO)

Ningún comentario: