Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



martes, 2 de febreiro de 2016

Balda de Libros (XXVII): O inferno de Marta, de Pasqual Alapont



O libro é moi entretido, xa que a min gústanme este tipo de libros nos que son os os adolescentes os protagonistas do libro. Eu, non sabía nin que existía este escritor, Pasqual Alapont, pero é a primeira vez que leo un libro del, e para o meu gusto está bastante ben. 

No libro pasan cousas que non son nada doutro mundo, senón cousas que están a acontecer agora mesmo, ao redor nosa e que practicamente non se lle dá importancia. Agora pasan estas cousas e non lle damos importancia, cousas que deberían ocupar toda unha portada dos telexornais e que só ocupan 4-5 liñas polo medio do telexornal. 

A escena que máis me gustou foi na que queren que Marta se separe de Héctor  porque lle está a facer dano, aí é onde se ven os verdadeiros amigos que queren o mellor para ti. 

En resumo, trátase dun libro moi ineteresante e entretido. Se me preguntasen por este libro, non dubidaría en recomendarllelo a quen me preguntase.

Samuel Vieites Abelenda (3º ESO)

Ningún comentario: