Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



xoves, 15 de decembro de 2016

Andel de Libros (XI): A esmorga, de Eduardo Blanco-Amor



A esmorga é un libro na miña opinión cun vocabulario difícil, xa que usa moitos dialectalismos e palabras que son antigas e que eu polo menos non coñezo.

Pero a historia paréceme bastante divertida a pesar do final que te deixa algo fóra do sitio, xa que non te esperas o que pasa ao remate cando o Milhomes mata ao Bocas, e máis adiante despois de declarar, Cibrán suicidase. 

O que menos me gustou foi o principio do libro xa que se atopa Cibrán declarado nos xulgados e non sabes o que pasa ata que comeza a falar de cando foron é taberna. E o que máis me gustou foi cando foron para o pazo e alí comezaron a beber e facer burlas. Tamén me gustou e me fixo moita graza os insultos que se facían entre eles, os insultos son como moi galegos e cunhas expresións con moita retranca que fai deses momentos nos que se insultan uns momentos tremendamente cómicos e divertidos.


Martín González Castro (4º ESO)

Ningún comentario: