Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



luns, 30 de xaneiro de 2017

Andel de Libros (XXIV): A quinta de Saler, de Antón Riveiro Coello



O momento que máis me gustou do libro de Antón Riveiro Coello foi a gran idea que tivo Manuel Mouteira, pois escribir un libro entre dous escritores non se lle ocorre a moitas persoas. Tamén me gustou moito o saber escoller a dous bos escritores, por iso lle pediu axuda a Laura, que foi quen de dicirlle que escollese a un home e a unha muller. Tamén me gustou a gran amizade que se formou entre Manuel e Helena, xaque coincidían en moitas cousas e coñecíanse dende facía pouco tempo. Esa amizade foi grazas a Laura, pois foi ela quen elixiu para o libro a Helena Otero. 

O único momento do libro que non me gustou moito foi que o autor de libro só vise que a única forma de rematar fose coa morte dos personaxes. Pois podería continuar un pouco máis co libro e saber que foi deles.Por iso gustaríame que se non morreran os protagonistas houbese unha segunda parte, porque me quedou moita intriga, de saber que vai ser deles e da súa vida.

Os personaxes parécenme todos moi bos, pero en especial elixo a Manuel e a Helena, xa que entre eles notábase que había algo que os unía e os facía inseparables. A historia que escribiron Helena e Bieito tamén me gustou moito, pero tamén estaría ben que continuase,pois queda aí parada no tempo e nada se sabe dos personaxes.

O vocabulario do libro paréceme moi axeitado, para que sexa comprendido por todo o mundo. 

A trama que narra o libro está moi ben, pois mantente sempre con intriga durante o tempo que les o libro. Ademais é un libro moi entretido, xa que rematas de ler un capítulo e necesitas ler o seguinte, porque tes esa curiosidade por dentro que che di que sigas lendo.

Este libro gustoume moito e pódese dicir que é un dos meus libros preferidos. Recomendaría este libro a todas aquelas adolescentes que lles guste ler , porque penso que tamén lles vai gustar como me gustou a min.

Nerea González López (4º ESO)

2 comentarios:

Unknown dixo...

Querida Nerea: Alégrame saber que gustaches deste libro que xa escribín hai moito anos, pero do que aínda me sinto moi orgulloso (malia ese final tan dramático, que tantos lectores me botan en cara)porque desta novela despois xurdiron outras máis como Homónima ou As rulas de Bakunin. De calquera xeito, agradézoche que compartas a túa opinión na rede, pois talvez convenzas algún outro/a lector/a para que se achegue a ese mundo do Couto Mixto.
Bicos e grazas,
Antón

BIBLIOTECA TRAZO dixo...

Grazas Antón. Comentarémoslle a Nerea que lle bote un ollo ás túas palabras. E si, parece que nos convenceron os seus comentarios porque é moi probable que algúns dos profes nos animemos a lelo proximamente, tal vez no club de lectura de "maiores". Xa che contaremos.