Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



xoves, 12 de maio de 2016

Balda de Libros (XL): Eu de maior quero ser, de Rosa Aneiros



O libro está ben e gustoume bastante aínda que cambiaría algunhas cousas como o final xa que á parte de ser un pouco triste me pareceu raro e non me esperaba que acabara así. 

A parte que máis me gustou foi cando Miguel  levou a Ainhoa á praia para pedirlle perdón e dicirlle que sentía algo por ela e que lle gustaba. 

Cambiaría o final como xa dixen aínda que non sabería moito o porque. Pareceume un final un pouco estraño e á vez bastante triste. Eu penso que que é un final estraño xa que non me esperaba que acabara así de triste e aínda que tamén e un pouco triste gustaríame un final algo parecido ao que puxen eu no novo final, máis feliz.

Foi moi fácil de ler e de entender e polo resto penso que non faría ningún cambio xa que non está mal así.  Eu recomendaríao xa que me pareceu un libro entretido, que se le bastante rápido e fácil e paseino ben léndoo.   

Fernando José Couselo Noya (3º ESO)

Ningún comentario: