Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



luns, 19 de decembro de 2016

Andel de Libros (XIX): O centro do labirinto. Agustín Fernández Paz



Na miña opinión a novela é moi entretida xa que é de aventura. A miña parte favorita é cando Sara vai á casa na que está recluído o seu fillo porque descubre que o único que quería esa familia é vela e falar con ela. 

Os personaxes son serios pero ao mesmo tempo interesantes. Por exemplo, Sara, é un dos meus personaxes favoritos porque despois de que desaparecera o seu fillo non deixou de buscalo e nunca se rendeu. Penso que algúns personaxes deberían ter máis diálogos e ser máis divertidos, porque así non habería momentos ou partes da novela non serían aburridas. 

O final gustoume porque acabou bastante ben e non foi aburrido, o final foi unha das parte que máis me gustou. 

Eu recomendaríallo a quen lle gusten as aventuras. Eu non lle cambiaría nada. É un libro bastante fácil de ler porque non ten moitas palabras descoñecidas.

Anabel Dafonte Iglesias (3º ESO)

Ningún comentario: