Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



mércores, 11 de decembro de 2019

Conta de Libros (XXII): Rúa Carbón, de Marilar Aleixandre



O libro gustoume bastante. Representa moi ben unha realidade que existiu ata hai pouco. Séntese todo o dano que deixa a violencia nunha comunidade, como a separación de familias, centos de mortes ou as manifestacións que tamén poden intervir na túa vida cotiá. 

Os personaxes que máis me gustaron foron Nekane, pola súa personalidade amigable e cariñosa, e Maite, que se preocupa moito pola súa filla e a súa xuventude non foi fácil. O personaxe que menos me gustou foi Manu, porque aínda que saíra do cárcere, segue pensando que a violencia é a resposta.

Unha cousa que non me gustou do libro foi o excesivo tema do amor, que se menciona practicamente en tódolos capítulos, entendo que dá que falar na historia, pero podíase falar doutros temas que a min me parecen moi importantes no libro, como a opinión a fondo de Edurne sobre a situación daquel momento ou da vida de Mateo, que non intervén moito na historia, en vez de centrarse tanto na vida amorosa de Paula que finalmente remata en nada, deixándome un pouco decepcionado. 

Como xa dixen o final é un pouco decepciónante, o novo final que eu lle daría sería que Paula non quedase calada ante os comentarios de Manu e que falase seriamente coas súas avoas, xa que non está nunha situación moi cómoda na súa vida. 

 A lingua da narración é fácil de entender.

David Rodríguez Blanco (3º ESO)

Ningún comentario: