Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



xoves, 11 de xuño de 2015

Andel de Libros (XXXIX): Integral, de Roberto Vidal Bolaño



Esta historia gustoume moito e resultoume moi entretida, porque era moi graciosos cando os cuñados entraron no cabaré, e foron pedir algo e non lle traían nada. Os personaxes do cabaré resultaban un tanto estraños, pero á vez eran moi graciosos. Ademais resultou moi divertido que os timaran co do Integral.

A escena que máis me gustou foi cando os homes foron pedir algo para tomar e a muller do local, non lle traía nada. Tamén me gustou moito cando os homes lle fixeron o “Integral” a muller, xa que así non se marchaban de balde.

Eu con esta historia, non pensaba que o final acabase así, pensaba que os dous cuñados ían marchar para a casa de balde.

Esta historia recomendaríalla a calquera persoa que se quixese rir un bo anaco, xa que resulta moi graciosa. Ademais o vocabulario é moi fácil de entender.

Diego Gutiérrez Castiñeiras (4º ESO)


A min este libro non me gustou moito porque é un libro moi enredoso e con pouco sentido na miña opinión. Non me gustan os libros que se enredan tanto en crear un gran final a pesar de que isto poida perxudicar á historia facéndoa máis aburrida e lenta. Ademais non me parece unha obra que cumpra o seu fin porque paréceme que é moi difícil representala polo de ter que espirse en público ou ter que darlle unha labazada a un compañeiro o reparto.

Non por isto quero dicir que sexa unha mala obra, todo o contrario, sen embargo esta obra a min non me gusta polo seu carácter lento e sen momentos de acción. Tamén é verdade que o final é un gran final e é moi inesperado polo cal enriquece a obra.

Os personaxes desta obra son moi variados e son todos personaxes redondos con historias propias e que evolucionan no final. 

Tomás Beiras Rivas (4º ESO)

Ningún comentario: