Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



mércores, 16 de novembro de 2022

Andel de Libros (V): A sombra cazadora, de Suso de Toro

 


A sombra cazadora. Suso de Toro. Xerais

Ola, vouvos falar de un libro que para min foi o mellor que lin en galego ata agora. Este libro trata dunha rapaza e un rapaz que son irmáns e o seu inimigo mais o de seu pai é unha sombra que quere acabar con eles polo que o irmán menor tivo que matarse para matar tamén a esa imaxe que era unha copia de seu pai pero era en formato virtual.

Para min é un libro que está moi ben porque trata algo de medo e aventura e son os aspectos que máis me gustan e non é tan común atopalos nunha mesma obra xuntos. O único que non me gustou e case non me gusta en ningún libro é que sempre ten que acabar morrendo un dos personaxes principais bos. Outro punto negativo é que non ten ningunha ilustración e non veñen nunca mal para captar mais a atención do lector. Un punto que ao meu parecer acostuma ser negativo, pero neste libro non é, é o titulo que explica moi ben o que trata a historia.

O autor foi o que máis me sorprendeu porque nunca oíra falar do seu nome nin dos seus libros pero encantoume. O que non entendo é a foto da portada porque supostamente Clara ten dezaoito anos e na portada parece unha neniña de entre dez e doce anos.

Anxo Domínguez Martínez (3º ESO A)

Ningún comentario: