Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



xoves, 10 de decembro de 2015

Balda de Libros (VIII): Criminal, de Xurxo Borrazás



A novela gústame, o que non me gusta é a maneira en que a conta, anda de atrás para adiante. Queres lela seguido e non dás, pérdome moito e sempre teño que volver a ler ou pensar o que pasou antes. Tamén mestura moitos acontecementos da novela.

Hai cousas que non entendo, como o final, non sei se colle o tren para escapar porque ten medo de que o collan alí. Gústame moito a historia pero a forma de contar as cousas e que vaian de adiante para atrás non me convence nada, a verdade é que se me fixo moi pesado de ler porque me perdía seguido. Penso que estaría moito mellor se fora todo seguido. 

A parte que máis me gusta é cando Daniel está morto e el lámbelle nos fociños e dálle un montón de voltas para que se levante.

Recomendo este libro á xente que lle guste bastante ler porque a verdade é que me pareceu moi difícil de entender.

Iván Rodríguez Paredes (4º ESO)

Ningún comentario: