Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



domingo, 3 de decembro de 2023

Balda de Libros (X): 48 horas, de Cándido Paniagua Pousa

 

48 horas. Cándido Paniagua Pousa. Xerais

Este libro contén bastantes personaxes como Lois, Néstor, Xiana, Herminia ou Ramón. O meu personaxe preferido foi Néstor porque está disposto a poñer a súa vida en perigo para atopar a Lois con só 48 horas e aínda así non se dá por vencido. Ademais paréceme un rapaz divertido e bo. Tamén me gustou a actitude que tiña Ramón xa que consolaba a Herminia.

Pola contra o personaxe que menos me gustou foi Liam xa que non estivo presente na infancia de Lois.

O libro gustoume porque cando les un capítulo sentes a necesidade de ler o seguinte para saber como continúa. Un anaco do libro que me impresionou foi cando Herminia e Liam estaban a punto de ver o cadáver de Lois aínda que finalmente non era el.

No meu punto de vista o momento máis importante do libro é o final, xa que é o momento máis esperado aínda así non me gustou moito porque para Lois era un xogo, a pesar disto é un tema interesante, emocionante e entretido.

En xeral é bastante sinxelo de ler, sobre todo porque engancha. É un libro que recomendo para as persoas que lles gusten os libro de desaparicións e de suspense.

Lucía Rey Martínez (3º ESO)


Ningún comentario: