Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



martes, 3 de decembro de 2019

Conta de Libros (IX): A casa dos Lucarios, de Teresa Moure



Este libro gustoume moito pero foi moi difícil de entender porque ten un vocabulario un pouco rebuscado e hai moitas palabras que non sei o que significan. 

O momento máis importante do libro para min foi cando lle morre a nena pequena porque é un momento no que o pasan mal porque ninguén quere que lle morra un fillo porque é unha personiña moi importante na familia. 

Para min ten un tema interesante porque me gusta a taberna e esta historia transcorre o máis do tempo na taberna do Chicho con algunha historia divertida. 

O personaxe que máis me gustou foi o Chicho porque ten unha forma de pensar e unha forma de ser que a min me gustou moito porque é parecida a miña. 

O final é axeitado pero podía se un pouco máis completo e explicar máis o desenlace. 

Eu recomendo a lectura aínda que sexa difícil de entender, porque foi moi divertida e entretida. Na miña opinión, esta lectura non é valida para todos os públicos.

Iván Costa Raña (3º ESO)

Ningún comentario: