Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



martes, 13 de marzo de 2018

Conta de Libros (XXVII): Eu e os meus colegas, de Aidan Macfarlane e Ann McPherson




O momento que máis me gustou foi cando Steven foi ao supermercado a comprar as 6 botellas de vodka que lle obrigara o seu amigo Tony, porque el ía comprar cervexas. El colleu as botellas de vodka, para que non llas vira súa nai no carro, colleu 25 paquetes de patacas fritas e púxoas encima.

Outro momento que me gustou, foi cando Jerry e David foron a comisaría porque estaban facendo o parvo deitados na estrada, e a policía lle colleu a Jerry o seu paquetiño con follas. 

O libro interesoume moito, porque me gustou o tema do que ía a historia e de todas as parvadas que facían os rapaces. 

A lingua é sinxela e o vocabulario é fácil de entender, porque o libro lese ben e de moi boa gana.

Recomendaríalle este libro á xente, porque pásalo moi ben lendo nel, e a lingua non ten dificultades. É moi gracioso e real. Identifícome moito con el. Estou de acordo coa maioría dos rapaces.

Lydia Rey Varela (3º ESO)

Ningún comentario: