Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



martes, 5 de xuño de 2018

Conta de Libros (XXXIX): Cínicas, de Teresa Moure




O momento máis importante é cando Ana entra en escena, porque comezan a entenderse as tres. 

O tema non me interesou moito, porque a min paréceme que está moi pouco traballado. 

Ó personaxe de Dióxenes non lle encontro o significado, e paréceme innecesario. O personaxe que máis me gusta é Sara, porque me parece moi graciosa. 

Cambiaría o ritmo dos actos, porque se me fai moi lento. A historia pareceume moi aburrida porque ao principio non se entende moi ben o que se está contando, e máis tarde enlaza todas as historias dunha maneira que me parece moi brusca. 

Non cambiaría o final, porque lle dá emoción á historia. 

A lingua é moi doada de entender, non hai palabras difíciles nin oracións moi longas, o que fai que o texto sexa máis fácil de comprender. 

Non recomendo este libro porque ao meu parecer non é nada entretido e carece de emoción.

Eloy Castro Deus (4 ºESO)

Ningún comentario: