Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



luns, 15 de maio de 2023

Andel de Libros (XXVII): Os vellos non deben de namorarse, de Castelao


 

Os vellos non deben de namorarse. Castelao. Galaxia

A min esta obra teatral Os vellos non deben de namorarse pareceume un libro moi interesante, emocionante e divertido de ler, xa que me rin moito con algunhas escenas.

Os meus personaxes favoritos foron os tres vellos porque parecéronme moi divertidos.

O momento que me máis me gustou foi cando os tres vellos acabaron xuntándose no cemiterio para dialogar da súa vida que tiveron.

Outra escena que tamén me gustou moito foi cando o primeiro vello fala coa morte en persoa e a última escena cómica que máis me encantou foi cando no segundo lance Don Ramón enfróntase aos seus pais.

O final da peza pareceume moi axeitado e a linguaxe desta obra é moi fácil de entender.

Eu recomendaría ler este libro teatral porque con el apréndese tamén unha morea de cousas (como era a vida de antes etc…).

Jorge Lavandeira Vilares (4º ESO)

Ningún comentario: