Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



lunes, 12 de diciembre de 2011

Noraboa, ghaiteir@s!!

A semana pasada, con días de retraso, enterámonos da boa nova: un premio ben prestixioso foi gañado por un alumno de 4º e a súa irmá, ex-alumna tamén.

No xornal Terras de Santiago facíanse eco da noticia:

Éxito arrasador de la II Fía de Trazo

Dos jóvenes músicos de la Asociación Os Xeitosos de Trazo ganaron un prestigioso premio como solistas en Ferrol

La II Fía de Trazo fue una gran fiesta de música tradicional en la que se sirvió caldo de cena
La II Fía de Trazo fue una gran fiesta de música tradicional en la que se sirvió caldo de cena
La II Fía de Baile e Pandeireta de Trazo fue todo un éxito. Cientos de personas acudieron al pabellón municipal el sábado por la noche para disfrutar de esta fiesta tradicional que, por segundo año consecutivo, organizaron Os Xeitosos de Trazo. Como portavoz de esta asociación cultural con 33 años de historia, Moncho Paz explica que "antes, cuando se fiaba el lino en el pueblo, al acabar la fía se hacía un baile de pandereta y los vecinos participaban bailando". Y eso mismo es lo que hicieron esa noche. Primero fueron los más pequeños, los que abrieron el festival tocando la pandereta para delicia de todos. Les siguieron los grupos de más edad que tocan este instrumento y a continuación fue la Banda de Gaitas de Os Xeitosos de Trazo los que consiguieron que todos arrancaran a bailar muñeiras. Hay que señalar, además, que cuando esta agrupación estaba tocando su primera pieza llegaron al pabellón Laura, de 17 años, y su hermano Santi Suárez López, de 15. Venían de Ferrol en donde acababan de ganar el primer premio del concurso Toxos e Flores como solistas de gaita tocando las piezas Alalá de Monterrei y Jota de Recadadores, que prepararon con su profesor Edelmiro Fernández. Era el segundo concurso al que se presentaban en su vida y arrasaron frente a rivales de toda Galicia. Los chicos recibieron un aplauso abrumador de todos sus vecinos.


Dende a biblioteca tod@s queremos felicitar a Laura e a Santi. Estamos orgullosísim@s de vós.

Noraboa ghaiteir@s!!

4 comentarios:

Iria Vales dijo...

Eu asistín a esa fía persoalmente, e foi moi divertido ver a tantas persoas unidas, bailando, cantando e por suposto tocando! Unha das partes máis marabillosas da nosa cultura, como é o baile galego. Aínda que a xente tamén contribuíu á súa maneira, comendo caldo! E comprándolle aos Xeitosos de Trazo a taza.
En canto a Laura e a Santi, que podo dicir, simplemente fantástico! Pero nós aquí xa sabiamos que eran os mellores sen necesidade de ir a unha competición.
Un saúdo.

BIBLIOTECA TRAZO dijo...

Algunha xente de Pana Raiada son colegas nosos, e xa nos contaron q moi ben, moi ben o da Fía. E @s nos@s ghaiteir@s, LO MÁS!!

TAMARA dijo...

FELICIDADES SODES UNS CRAKS

Jennifer dijo...

Que viva Trazo!