Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



martes, 27 de marzo de 2012

Conta de Libros (XX): Os dous de sempre, Alfonso Daniel Rodríguez Castelao





Este é un libro que eu xa tiña lido, e penso que daquela me gustara, aínda que foi hai moito tempo e non me lembro ben. Desta vez gustoume un pouco, pero tampouco demasiado. Ao ser tan confusa a narración da historia e tan curta non se lle acaba de coller verdadeiro apego a ningún dos protagonistas, aínda que se teño que escoller prefiro a Rañolas, xa que Pedriño é tan pouca cousa que é noxento ver como todo se pudre ao seu redor e el non fai nada para remedialo, só folgar, comer e comer.


Javier Domínguez Negreira (4º)


O libro non me gustou moito. Está moi ben escrito, aínda que nun galego non actual e por tanto é máis complicado de ler. Reflicte a realidade da época. Aínda así non me chegou a convencer.

Os dous mozos pasan por unha vida moi complicada e dura, algo que lle pasaba á maior parte dos galegos nesa época. Tamén fala da emigración e do duro que é. Di que a maior parte dos emigrantes fracasan.

A forma de contar a historia, mesturando un trozo da vida dun cun trozo da do outro, fai que lle perdas o fío á historia de cada un. Tamén me complicou máis a lectura porque tiña que recordar o que pasou tres ou catro capítulos antes con cada personaxe.


Nuria Calo Mosquera (4º)

2 comentarios:

Jennifer dixo...

Este libro debe estar moi ben, porque en galego limos un fragmento e gustoume moito.

Noelia Casas García dixo...

Sí, Jenni, estou de acordo contigo, Pois, o fragmento que lemos era moi 'chulo'