Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



luns, 21 de novembro de 2022

Andel de Libros (X): Os soños escuros de Clío, de Carlos Casares


Os escuros soños de Clío. Carlos Casares. Galaxia

A min está libro de relatos en xeral encantoume moito e ademais resultoume moi entretido de ler, é dicir, cada vez que lía un pedazo entrábanme as ganas de seguir avanzando nel.

Tamén comentar que uns relatos gustáronme uns máis que os outros. Aínda que a súa linguaxe escrita resultoume algo difícil de comprender polo que tiven que volver a reler algúns contos, para entender ben o que me querería comunicar. Eu tiven que usar o dicionario algunhas veces para buscar o significado de varias palabras.

Eu recomendaría a lectura desta libro porque son relatos que enganchan moito e bonitos. Este libro eu recoméndoo para lectores avanzados. As persoas que non len moito e non teñen facilidade de lectura e de compresión lectora quizais non entenderían o seu vocabulario e as distintas metáforas que utiliza o autor ao longo dos relatos.

Tamén me gustou moito a presentación dos distintos capítulos deste libro e a súa portada encantoume.

Jorge Lavandeira Vilares (4º ESO)

Ningún comentario: