Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



venres, 3 de marzo de 2023

Andel de Libros (XXV): Madonna e outros contos de inverno, de Manuel Rivas

Madonna e outros contos de inverno. Manuel Rivas. Xerais

Este libro non me acabou de convencer, pero si que me pareceu bastante interesante (algunhas historias máis que outras).

Persoalmente, o que máis me gusta é o relato “O partido de Reis”, porque conta a historia dun neno con Síndrome de Dawn. Gustoume cando meteu o gol e, grazas a el, gañaron. Outro dos meus contos preferidos é o de “Madona”, o cal conta a historia da súa vaca.

O que menos me gustou foi: “Okay”, xa que cando lle preguntan sobre a historia do barco, dilles que el non sabía nada, pero en realidade sí que sabía. Por outro lado si que, me gustou que falen da mentira e ensinen que se mente, nun momento ou noutro, vaise descubrir a verdade.

Os outros relatos tampouco están mal, pero non foron tan entretidos. En xeral, os contos enténdense bastante ben. Os finais son bastante axeitados e só lles faría un cambio que sería facelos algo máis parecidos entre eles.

Nerea Sánchez Castro (4º ESO)

 

Ningún comentario: