Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



luns, 19 de decembro de 2016

Andel de Libros (XX): O corazón de Xúpiter. Ledicia Costas


O corazón de XúpiterLedicia Costas. Xerais

Eu opino que é moi entretido e moi bonito. Para min o momento máis importante foi cando Isla ía coñecer a Xúpiter e cando o viu non era o que esperaba. En xeral o libro gustoume pero o final non me gustou, porque non me esperaba que Isla morrese. Tampouco me gustou que Anxo non fixese nada por estar con Isla. O final sería o único que cambiaría porque sería mellor que Isla quedase con Anxo e deixase a Xúpiter. Gustaríame máis se Isla tivese un final feliz.

É  un libro que se le moi rápido porque engancha moito, xa que trata dun tema que nos pode pasar a nós na actualidade. Eu creo que a escritora nos quixo transmitir o perigo de Internet e que hai que ter moito coidado.

Tamén penso que é un libro moi fácil de ler e que non ten palabras difíciles. Recomendaríallo a xente que lle gustan os libros que traten sobre temas que sería posible que nos pasasen.

Anabel Dafonte Iglesias (3º ESO)

Este libro gustoume bastante xa que trata de temas moi actuais e moi adolescentes. Nomea o bullying, a homosexualidade e sobre todo quere facer ver aos adolescentes que non se debe confiar nunha persoa que non coñecemos, e menos, por Internet. 

A parte que máis me gustou do libro foi cando Isla, Anxo e Mar foron ao paseo marítimo e o rapaz contoulles unha historia que lle sucedera na súa infancia, hai demostrouse a confianza e a amizade que tiñan entre eles. O que non me gustou moito foi o final tan tráxico porque os lectores desta novela ou narración están esperando o momento de encontro entre os dous namorados, e que acabe deste xeito non é moi adecuado. 

Polo resto pareceume un libro xenial e moi ben escrito que te engancha dende o primeiro momento e non perde a forza en ningunha parte da historia. É un libro moi recomendable para os adolescentes.

Iván Rivas Suárez (3º ESO)


Na miña opinión a novela é moi interesante, está moi ben para os adolescentes porque lle fai aprender que non se poden fiar de internet e das persoas, porque poden acabar mal. 

Gustoume moito porque fala da amizade e do amor entre os adolescentes e faiche aprender moitas cousas sobre a xente de internet. Penso que os pais deberían apoiar máis a súa filla. 

O personaxe que máis me gustou foi Mar, porque e unha rapaza moi segura de si mesma e é unha boa amiga na que se pode confiar e che daría moi bos consellos. O personaxe que menos me gustou foi  Isla porque é algo infantil é fiase de todo o mundo e vive nunha fantasía que non existe, debería confiar máis nos seus amigos Anxo e Mar, porque se se fiara dela non lle pasaría o que pasou. 

Eu cambiaríalle o final porque  non me gusta cando as novelas acaban mal, Isla non debería morrer e ela máis Xúpiter tiñan que acabar xuntos. 

É moi fácil de ler, entendese moi ben todo. Recoméndolle esta lectura a todos os adolescentes para que non fagan o que fixo Isla e os pais para que souberan o perigo que ten internet sobre os seus fillos.

Nerea Rodríguez Deus (3º ESO) 


O tema do libro é a traxedia, é a típica historia dunha rapaza, que se namora da persoa que lle mandou mensaxes por internet, ela pensa que é un rapaz pero en realidade trátase dun home maior que a engana.

O momento máis importante foi cando Xúpiter lle mandou o primeiro correo pero ela tiña que ser algo intelixente e ignoralo xa que non o coñecía. Pero comezou a falar con el e acabouse namorando.
Isla estivo dende o primeiro momento ilusionada e namorada de Xúpiter, sen facerlle moito caso a Anxo e Mar sobre o que lle dicían de que non era unha boa idea relacionarse con xente que non coñecía persoalmente.

O final creo que era moi predicible, podíase saber como acababa bastante antes do final. O que máis importa do libro é como transcorren os feitos, as relacións que hai entre Isla, Mar e Anxo e como as resolven.

A linguaxe é sinxela, o libro lese rápido e enténdese todo con facilidade.

Daniel Varela Bello (3º ESO)


A min este libro gustoume bastante xa que trata sobre temas actuais e tamén da  adolescencia, este libro nomea a homosexualidade, o bulling e sobre todo quixo facer ver aos adolescentes que non se debe confiar dunha persoa que non coñezamos de nada a través das redes sociais. 

O que menos me gustou deste libro foi o final xa que é moi tráxico e o que máis me gustou deste libro foi a amizade que tiñan entre Isla, Mar e Anxo. Respecto aos personaxes o que máis me gustou foi Anxo porque gustáballe moito Isla e sempre a protexía, en cambio o que menos me gustou foi o que estaba falando por internet con Isla porque el fora quen matara a súa nai. 

Eu recomendaríallo a persoas que lles gusten os temas sobre a homosexualidades e mais o bulling. 

Para min este libro resultoume moi fácil de entender xa que ten un vocabulario bastante adecuado, o único cambio que faría neste libro sería o final xa que non me gustou moito.

Alejandro Vasquez Fernández (3º ESO)

 
A

Ningún comentario: