Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



venres, 9 de xuño de 2023

Andel de Libros (XLI): Robinson contado polas alimarias, de Marilar Aleixandre

 


Robinson contado polas alimarias. Marilar Aleixandre. Oxford

O libro gustoume moito, principalmente que vaia narrando as aventuras e como se vai adaptando Robinson á vida na illa. 

Unha cousa que me gusta moito é que sexan precisamente os animais os que van contándonos a historia e que poidamos coñecer e ser conscientes da súa forma de pensar, tan diferente á nosa.

Pareceume moi fácil de ler, pola súa sinxela expresión e o seu vocabulario fácil de entender. Os nomes dos animais e das persoas participantes na historia parecéronme moi orixinais e moi divertidas tamén.

O meu personaxe favorito foi Ñasaindí nena que chega case ao final desta historia, porque ten unha forma de pensar moi distinta a Robinson e trata de ensinarlle como se fan as cousas na súa cultura, como por exemplo, coller o mel das árboles, para que todos estean felices, ou como non molestar aos outros animais.

Se teño que quedarme con algo, o que máis me gustou deste libro foi a forma de narrar característica dos animais da illa.

É un libro que me resultou moi fácil de ler, paréceme que é moi entretido e consegue que pases un tempo moi divertido.

Recomendaríavos lelo se vos gustan as historias de aventuras e acción.

Sara Gómez García (3º ESO A)

Ningún comentario: