Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



venres, 9 de xuño de 2023

Andel de Libros (XXXVIII): Reo, de Xesús Fraga

 


Reo. Xesús Fraga. Galaxia

Para min Reo foi un moi bo libro en canto á lectura porque non ten palabras moi complexas nin un léxico moi difícil de entender coma outros textos que dificultan a súa comprensión por iso.

En canto á historia que nos achega xa non me gustou tanto polo simple feito de que non nos dá nada informativo nin é un tipo de libro que me guste, porque eu prefiro os temas de animais ou de acción ou que te metan un pouco máis na historia e che dea ganas de lela.

O que son os personaxes foi o aspecto que máis me gustou sobre todo polo carácter que ten Reo na historia porque non é un personaxe plano e é moi carismático nalgúns aspectos aínda que noutros non me gusta tanto a súa actitude avariciosa e egoísta, o peor de todo o libro.

Para min sen ningunha dúbida o título desorienta porque non nos dá a entender nada sobre a historia que nos vai a contar e non axuda a saber se pode ser o tipo de libro que che pode gustar e para iso tes que mirar o tema pola contraportada.

Anxo Domínguez Martínez (3º ESO A)


Ningún comentario: