Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



venres, 9 de xuño de 2023

Andel de Libros (XXXIX): Atranco no banco, de Manuel Núñez Singala

 

 

Atranco no banco. Manuel Núñez Singala. Galaxia

A min este obra teatral Atranco no banco pareceume un libro moi interesante, emocionante e divertido de ler, xa que rin moito coas diferentes escenas.

O meu personaxe favorito foi Lois porque había momentos de moita comedia con este home, outro personaxe que me gustou tamén moito foi Vanessa porque pareceume unha rapaza moi lista e o último personaxe que me gustou foi o de Don Serafín porque rin moito cando recibía os golpes.

O momento que máis me gustou foi cando Lois e Rafael intentaron atracar o banco, outra escena que tamén me gustou moito foi cando Vanessa lle deu moitos golpes involuntariamente a Don Serafín e Don Serafín sangraba e a última escena que máis me gustou foi cando a muller de Don Serafín lle pregunta onde está.

O desenvolvemento e o final desta obra teatral parecéronme moi axeitados. E a linguaxe desta obra é moi fácil de entender.

Eu recomendaría ler este libro de teatro porque con el aprendese unha morea de cousas.

Jorge Lavandeira Vilares (4º ESO)

Este libro cóntanos a historia de catro personaxes que son Serafín e Vanessa, Rafael e Lois. Rafael e Lois tiñan o plan de roubar a sucursal bancaria do tío de Lois, o cal se chama Serafín, pero polo outro lado Serafín tamén tivera a idea de roubar a súa propia sucursal e inculpar a Vanessa, xa que eran tempos difíciles e necesitaban diñeiro, para poder seguir adiante e tarde ou cedo a sucursal tería que pechar por débedas e falta de fondos.

O momento deste libro que máis importante me pareceu foi cando a muller de Serafín lle di que vai chamar a policía e os vai levar ata o banco, para comprobar que vai todo ben e non está secuestrado por uns asaltantes.

O desenvolvemento da obra para min está perfecto xa que non te perdes en ningún momento, se acaso só cambiaría o inicio xa que a conversa entre Serafin e Vanessa é un pouco confusa.

Este libro é moi interesante e entretido, ademais non ten dificultade algunha para ler xa que é sinxelo e non ten vocabulario difícil.

Sergio Señarís Suárez (4º ESO)

Ningún comentario: