Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



mércores, 5 de xuño de 2024

Balda de Libros (XL): As alumnas, de Paula Carballeira

 

As alumnas. Paula Carballeira. Galaxia

Neste libro hai dúas personaxes Rosa e Elvira, a miña favorita foi Rosa xa que me pareceu moi honesta e tamén me pareceu unha persoa coas ideas moi claras.

Esta obra de teatro gustoume moito xa que é unha historia moi entretida e sinxela de ler.

O que menos me gustou deste libro foi cando Elvira lle contou a Rosa que se quería separar de Ricardo pola súa maneira de ser, tamén a reacción de súa nai ao dicirllo, xa que non a apoiaba e lle dixo que iso eran parvadas, iso deume moita pena porque ninguén apoiaba a Elvira. O que non me gustou de Rosa é que non tivera moi boa vida xa que non tiña unha boa economía.

O que si que me gustou moito das dúas é que quixeran ser mestras pola inspiración que lles daba María Barbeito, por querer seguir o seu exemplo e ser unhas boas ensinantes.

Un detalle que me gustou tamén deste libro é o seu reencontro xa que había moito tempo que non se vían nin se comunicaban porque non tiñan medios.

Esta obra recomendaríalla a calquera persoa, porque como xa dixen é moi sinxelo de ler e moi divertido e entretido.

Valeria Grela Bello (4º ESO)

Ningún comentario: